Besvarar en kommentar...

VA????? varför vill du inte höra om Robert Pattison???? jag trodde du gillade Twilight...


Robert Pattison har INGET att göra med min kärlek till Twilight förutom att han spelar rollen som Edward Cullen. Tragiskt att du förknippar Twilight med Robert Pattison på ett sätt att ifall jag inte är intresserad av honom så tror du att jag inte gillar Twilight.

Twilight är en berättelse och inte en Robert Pattison människor.....

Och för er som undrar så skulle jag ta livet av mig om Robert Pattison skulle ersättas av någon annan i rollen som Edward.

Varför då? Jag tycker han spelar den rollen fantastiskt bra.


Min favoritbild på Edward Cullen <3


Kommentarer
Postat av: K

Hell yeah! ;) <3

2009-04-10 @ 10:40:11
Postat av: FT9

Hahaha thats right! ;)



Vi diskuterade ju lite om detta i skolan ^^ tihi*

2009-04-10 @ 13:18:05
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0