GE MIG TAYLOR LAUTNER NUUU!!! :O

Omg jag älskar denna video <3 jag kollar på den 24/7!! Detta är från ett skolprojekt som Taylor gjorde och jag säger bara för min del så är det MVG all the way!



Jag har blivit Taylor galen nu på sistone. I love him så j*vla hårt <3 och jag skrev på en massa protestlistor för att ha Taylor kvar som Jacob Black och tack tack tack så hördes jag och alla andra så att han fick behålla rollen och nu kommer han kicka ass och vara så jävla bra i dem uppkommande filmerna!

Taylor Lautner I LOVE U! <3

Jag ÄLSKAR JACOB BLACK han är min bebis <33333 och att TAYLOR LAUTNER  spelar Jacob Black är så bra <3 <3 (:


Kommentarer
Postat av: sabaa

OMG!!! <3



är det han som sjunger??

2009-04-28 @ 12:23:07
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

I know!! my baby <3 (:



Nope det är inte han som sjunger låten dock ;)



<3

2009-04-28 @ 17:37:58
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0