Im Cursed.

Hellu! jag har textkommunikation just nu så jag passar på att uppdatera min döda blogg lite ;) jag var inne på en massa twilightsidor (mitt syre) och sedan bestämde jag mig för att svara på lite frågor!

Vart kommer du ifrån?


Jag kommer från stockholm och är en 18 årig tjej :)

Vad är dina intressen?

TWILIGHT, fantasy (harry potter, sagan om ringen, narnia etc), film, musik och FOTBOLL <3

Hur fann du böckerna? blev du kanske tipsad, eller läste du om de på internet?

Jag fann böckerna då jag väntade på att filmen skulle komma :) det var en självklarhet för mig att läsa boken

Vem är din favorit karaktär? Varför? (förutom Bella, Edward)

Jag gillar Carlisle Cullen eftersom han är så snäll och har ett hjärta av guld. Jag gillar att han är läkare och räddar människoliv, haha han gör allt en traditionell vampyr INTE ska göra ;) han e stark och gick sin egen väg och de e nog därför jag fastnat för honom =) min andra favorit är Jacob Black för att han är totalt underbar och jag grät så jag drunknade i mina tårar i slutet av Eclipse. Sedan så säger jag tummen upp för Emmett Cullen ochså <3

Hur kände du i början efter att ha läst boken/böckerna?

Jag DAMPADE genom hela boken :D jag rös till skrattade och hoppade hela tiden =) jag är totalt kär i boken :) det kändes vissa gånger när jag läste boken att Edward var såå nära mig att jag kunde höra honom viska ord som "be safe" hehehe XD

Hur många gånger har du sett Twilight filmen?

Många gånger. Tappat räkningen.

Vad är det bästa med filmen och böckerna enligt dig?

Jag är inte världens största fan av filmen utan det är böckerna jag är ett fan av. Det bästa med filmen är att man får se allt framför sig och att jag tycker att dem verkligen valde rätt skådespelare för rollerna. Det bästa med böckerna tycker jag är att det är så detaljerat, och man får veta mer om de i familjen Cullen, och vad de tänker, säger o.s.v. än vad man får i första filmen. Där får man knappt lära känna dem.

Tycker du boken eller filmen Twilight var bäst?

Boken alla gånger <3

Hur beskriver du karaktären Edward med tre ord?

Beskyddande, ödmjuk och inte egoistisk <3

Vilken karaktär i Cullen familjen gillar du mest?

Carlisle! och sedan tycker jag att Esme är så sööt (:

Om du var en vampyr, vad skulle du vilja ha för gåva?

Styrkan, farten och smidigheten. Jag vill ochså kunna läsa andras tankar och se in i framtiden!

Vad ser du fram emot mest i New Moon filmen?

Hellu Jacob is a wolf! <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 och sedan vill jag se cliff diving scenen, födelsedagskalaset ;), och Volterra.



Min själ längtar sönder till denna film <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0