Sweeney <3


Min mp3 består till typ 80% av musikaler. En del som täcker den ytan är Sweeney Todd där jag har låtar från Tim Burtons filmversion, broadway, etc...

Idag tog jag en helvettes låååång promenad och lyssnade på hela Broadwayversionen av Sweeney Todd och jag fällde en eller två tårar för jag gillar faktiskt Sweeney Todd och denna berättelse som jag ochså läst på bok (tack mina kompisar för jag fick den) gör mig så otroligt berörd. Andra ser bara en massa blodsplitter när dem ser filmen men jag ser mycket mer än så. Jag ser en förkrossad man. En man som fått sitt hjärta att bli svart av det hat han känner för dem människor som förstörd hans livslycka.

I soo get him säger jag bara






Jag håller i min underbara biljett till Sweeney Todd musikalen! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0