TACK!

     




Den första personen har fått mig att bli den jag är idag och har fått mig att se livet med andra ögon och tro på att det omöjliga är möjligt. Personen har fått mig att i mörka tider tänka på hans vackra saga och då har därmet ett litet ljus med hopp tänts hos mig. Personen har fått mig att inse att även i dem mörkaste tiderna ska vi hålla kvar vårt hopp och hur jobbigt än livet är så har allt en mening <3

Andra personen har fått mig att sätta värde på vad riktig smärta och ensamhet innebär. Hur det känns att vara utanför och vara tvungen att försvara sig mot allt och alla. Den vackra saga personen gjort har fått mig att se människor på ett helt annat sätt än vad jag gjorde innan och verkligen inse att man ALDRIG ska döma en människa utan att veta dennes egentliga handlingar <3

Den tredje personen har fått mig att sätta värde på vad riktig kärlek innebär och hur långt man kan gå för den man  älskar. Personens saga har visat mig att eld och vatten kan gå ihop bara man vet hur man ska gå tillväga. Denna saga har ochså lärt och visat mig en massa andra saker som ligger mig väldigt nära hjärtat <3


"Even the smallest person can change the cours of the world"

- Galadriel

Galadriel_crowned.jpg image by Ray_Chie_Ul

"The truth is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with caution"

- Dumbledore



"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse"

- Jacob Black



Till dessa tre vill jag säga TACK ni har gjort mig till den jag är och ni ligger nära mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Linn

vad fint skrivet (= märks att du verkligen gillar dem!

2009-04-18 @ 12:50:53
Postat av: LInn?

Vem är din förebild dåe?

2009-04-18 @ 13:11:22
Postat av: FT9

Jag har många men det är b.la dem tre författarna jag nämnt i inlägget (:

2009-04-18 @ 13:53:33
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0