Ingen rubrik

Hej hopp! :)

Sitter hemma nu och ska göra lite läxor men som vanligt gör jag annat innan :) hahaha!


Favoritcafé: det tänker jag väl knappast berätta här, för då kommer ju alla platser vara upptagna nästa gång

Favorittidning: Nemi, FourFourTwo, Goal och gossip magasins!

Bästa saken som händer i vinter: new moon <3

Favoritplagg i garderoben just nu: jeans!

Vanligaste färgen på mina kläder: svart och grått

I höst kommer jag att gå klädd i: kläder och skor

Men absolut inte i: klänning

Favoritskådespelare: har så j*vla många! :D men Johnny Depp är så makalöst bra <3

Mig själv med tre ord: snäll, rolig och galen

Jag tränar: alldeles för lite

Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: kan en komet träffa mig tack

Är det nåt du absolut inte äter: fisk

Kläder just nu: linne och mjukisar

Vad sa du senast: "jaaaaaaaaaaaaaa"

Morgon- eller nattmänniska: absolut morgonmänniska.

Sparare eller slösare: slösare nummer 1

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja

Hur många barn vill du ha när du blir stor: ingen aning

Vad ska barnet/barnen heta? Edward, Sam, Frodo, Jacob, Bella, Hermione, Arwen, Harry, Caspian osv

Största svaghet: att det taskiga folk gör mot mig sätter ett hål i hjärtat

Det här är jag bra på: bädda sängen

Bästa Twilight boken? haha wtf men det är Eclipse <333 jag ville bokstavligen dö i slutet. Och jag led med min älskling så jävla hårt i denna bok!! :,,,,,( <33333333 JB I love you!! <33333333333333

Om du någonsin skulle tatuera eller pierca dig vart skulle det vart och vad? piercing i näsan samt tungan, en tatuering på nacken med orden "The road goes ever on", och på vristen en tatuering av fågeln Liverbird som är en fantasi korsning mellan en örn och en skarv!

Stökigt eller välstädat? välstädat????? vem fan vill ha stökigt? :O

Gillar du att sjunga? japp jag älskar att sjunga!

Vem är din bästa vän? Harry Potter!

harry potter character posters 03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0