Lovar du att va ärlig?

Låt som när du är ledsen sörjer till? Howard Shore - Evenstar & Miley Cyrus - I miss you <3

Vad behöver du mest just nu: pengar ^^

Brukar du skratta för dig själv?  ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha ja men han fick ju rött kort så varför ältar du det hela cp?"

Var bor du? huvudstaden

Trivs du där: nja

Äger du några converse: inga äkta men ska bli ett par snart!

Sprit, cider, vin eller öl: cider!

Vad har du för mobil: sony eriksson <3

Nästa mål i ditt liv: skaffa ett jobb där jag kmr vakna varje morgon och längta till samt resa!

Hur svarar du i mobilen: "hallåå?"

Vem ringde du senast? syster

Brukar du komma i tid: haha.. men jag svarar att jag försöker så gott jag kan ^^

När mår du bra: mvg, min musik och fanstuff <3

När blev du fotad senast: ingen aning :D

Hur känner du dig nu: deprimerad

Vanligaste färg på dina kläder: svart konta ljusa färger

Vad saknar du: mina släktingar

Favorit dryck på morgonen: juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: 21.00 och uppåt men är det match då jävlar e jag uppe halva natten!

Är du blyg? inte med människor jag känner
Sysslar du med någon idrott: nej men jag skulle vilja spela fotboll och rida!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: omklädningsrum here i come! och sen skulle jag flörta runt och vara en riktig mansgris så jag kan bli bitchslappad av en tjej!

Är du nöjd med ditt liv: nej

Vad är det värsta du vet? att inte ha pengar, massa läxor, bråk osv
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? mycket
Vad längtar du till? sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag <3
Vad är det finaste du fått? hmm kmr inte på något
Du samlar på: fantasyböcker, filmer och posters xD

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma

Har du strumpor på dig nu: nej

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: idag :/

Är du bra på att laga mat: japp

Är du flygrädd: lite

Vilken är din favoritglass: nästan alla!

Tror du på ett liv efter döden: ja självklart!

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Vilken ögonfärg har du: bruna

Vad är det viktigaste i livet?: familj, kärlek och tro <3



<33333333333333333333 LOVE YA <333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: sabaa

Vad saknar du: mina släktingar



trodde att det stog "min älsking" tänkta "har du glömt att vetätta något?" XP



Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: omklädningsrum here i come! och sen skulle jag flörta runt och vara en riktig mansgris så jag kan bli bitchslappad av en tjej!



HAHAHAHAHAH XD

2009-04-22 @ 22:28:26
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

HAHAHAHHAHA ÅHH GUMMAN <3

2009-04-23 @ 12:14:19
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0