Veckans...

Gladaste nyhet: Harry Potter och halvblosdsprinsen! Ny trailer ute jag dör av lycka <3

Olyckligaste nyhet: Steven Gerrard är skadad :(

Tragiska nyhet: Ingen Carter Burwell i New Moon :,(

Godaste mat: mammas mat!

Bästa match:  Chelsea - Liverpool

Snyggaste mål: Aurelios frispak och Ronaldos 35 metes mål :O

Bitch: ***** :@ JAG HATAR DIG.

Bok: Tales of Beedle the bard <3

Ringsignal: Vanessa Hudgens - Amazed

Sämsta: Liverpool ute ur champions leauge :,(

Bästa: Liverpool älskar jag av hela mitt hjärta <3

Skämt: "Tyskland hade nazisterna men turkiet har muslimerna" HAHAHHAHA WTF??? :D åh fyfan jag döööör! veckans mest konstiga cp mening helt utan någon som helst innebörd ochså hahah

BILD:

Foto: AP

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA VAFAN ????? såg matchen och kan säga att det är inte alls vad det ser ut att vara ^^

VIDEO:



Hahahah jag älskar Robert Gustavsson! alltså OMG jag skrattar ihjäl mig xD

Citat:

"Does that mean that he's a better kisser that I am?"

Hahahah <3

MUSIK:



Jag säger det igen: Ashleys nya singel!! <3333

STILIKON:



Älskar Kristens så j*vla snygga klädstil! <3 alla hennes kläder är verkligen något jag skulle ha på mig!

FAVORITKLÄNNING:

1KristenStewartRobertPattinsonTwili.jpg image by Chrizztine

Jag avgudar hennes klänning. Har kollat upp den och när jag har pengar ska denna älskling till mig! *hoppas hoppas*

PUSS:

Tack mamma för godiset du köpte nyss xD



VECKANS KRITIK:

FRUKT ÄR FÖR I HELVETTE INTE GODIS!!! FÖRSTÅ DET MÄNNISKOR :O



____________________________________________________________________



Ha en trevlig helg människor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0