And the Oscar goes to...

Har precis tittat färdigt på Liverpool - Manchester City matchen som slutade 1-1 FAN JÄVLA ****** :,(

Jag trodde verkligen på 2-1 vinst vid slutminuterna trots att min magkänsla sa annat.... :(

Har pratat lite med kompisar och vi ska självklart se Oscarsgalan! Jag gör det varje år men nu i år så ska jag på en Oscarsvaka med mina söta vänner :D min kompis har fixat hemma med en massa festligheter så kl 21.00 så ska jag få skjuts hem till min kompis och 00.00 börjar röda mattan och sedan 02.40 börjar galan! :)

Föresten så ska Zac och Vanessa uppträda och Robert Pattison ska dela ut ett pris <3


Zac och Vanessa som tränar inför dansnummret ikväll:

Zac Efron & Vanessa Hudgens: Top Hat Happy 

                                                                                       

Ska dra nu och kolla på Hannah Montana <3 :D

Ha en trevlig Oscars kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0