Fredag + Sportlov!

Hej alla!

Äntlingen är det fredag idag (min favoritdag) och dessutom så är det sportlov och nästa vecka börjar champions leauge!
kan livet bli bättre? ja att jag ska bli frisk igen :,( men det är en annan historia!

Idag ska jag på tjejmiddag hos min kompis! :D kom ihåg M att vi ska ha så jävla kul och skitsnacka hela natten som vi brukar göra xD

La nyligen märke till att mamma hade överraskat mig med denna tidning på min säng:



Det är tidningen illustrerad vetenskap som har sagan om ringen special på 5 sidor (kärlek) <3 :D

Har inget att göra just nu så jag ska gå och läsa tidningen och sen så ska jag typ gå och göra nåt...

Kyssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0