Hej hopp :)

Idag fick jag sluta tidigare (hihiihihiiihiihihihiihhi) så jag och tjejerna drog och fikade och nu sitter jag hemma och gör läxorna :(

Ara Abrahamian gick ochså in i cafét och hade på sig värsta smokingen (affärsmöte?) :D hahahah jag fick damp när jag såg honom! =P vad skulle ha hänt om Fernando Torres eller Cristiano Ronaldo skulle kommit in då? *svimmar*. Nej men jag skulle seriöst tillbringat natten på sjukhuset då.

Att Ara lämnade medaljen på mattan under OS 08 var det bästa han kunde göra i den situtationen med tanke på det idiotiska domarbeslutet... Ush!

Imorgon är det vänskapsmatch mellan Spanien och England (ouch) men självklart.. VIVA ESPANIA! <333 jag är kär i det Spanska landslaget <3 me looooove them!



Fick föresten denna vackra Torres tröja i sommras när min kompis var i Barcelona. TUSEN TACK!

Kommentarer
Postat av: Messi!

Det var ju helt sjukt att han kom in på cafét. Helt grymt. Sveriges stolthet verkligen:)

2009-02-12 @ 10:49:45
URL: http://carooooooline.blogg.se/
Postat av: Esna

Men gud vad coolt att du och dina kompisar såg honom!

Han är värkligen svergies stolthet ♥

VIVA ESPANA!

2009-02-13 @ 21:46:43
Postat av: Micca

Hur Zoris reaktion var de första sekunderna som hon såg Ara i cafét kan nästan jämföras med reaktionen från tjejen som Johan Palm sjöng för i idol..

2009-02-13 @ 22:24:56
Postat av: FT9

Självklart! VIVA ESPANIA <3 ;)



Nämen miksan :D jag är stolt över att sättas i samma kategori som idol galningen... ^^

2009-02-20 @ 14:18:10
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0