Keane till Tottenham...



Jag har varit inne på Liverpools hemsida och det är tydligen så att det ryktas om att anfallaren Robbie Keane ska flytta tillbaka till sin klubb Tottenham. Det är inte faställt till 100% och jag förstår ochså varför det ryktas om en flytt, det har tyvärr varit ganska självklart på sistone.


UPPDATE: DET ÄR OFFICIELT NU ENLIGT LIVERPOOLS OFFICIELLA HEMSIDA ATT KEANE SKA TILLBAKA TILL TOTTENHAM!

"Sometimes good players cannot settle down in the team and when this happens you have to consider the situation and try to react quickly," the Liverpool boss explained today.

Ville bara tilläga att jag har stor respekt för Robbie Keane och är jätteledsen att det slutade som det gjorde men jag önskar honom all lycka i Tottenham <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas inte det!

2009-02-03 @ 12:56:31
Postat av: Elli

Ja :)

Äntligen jag är ett stort Tottenham fan och har längtat till denna dagen man hör att Keane flyttar tillbaka.

2009-02-03 @ 16:22:55
Postat av: Anonym

Hej tjejer!



:D tack för kommentarerna! men det verkar vara så att han ska flytta tillbaka till sin gamla klubb Tottenham... :/ Jag tycker personligen att det är jättesynd eftersom han var den som avgjorde de flesta matcherna när Torres var skadad :( men han var en viktig spelare för Tottenham så jag hoppas att han får ett varmt välkommnande tillbaka och att han inte är alltför onöjd med transfer bytet tillbaka...



:)

2009-02-03 @ 17:35:52
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0