Take me to Madrid...

Jag har haft denna dag bokad i kalendern sen december och jag kan säga att det var värt väntan. Detta var en av dem bästa matcherna ever igår när Liverpool gästade Real Madrid i Santiago Bernabéu. 70000 personer var på plats och jag kunde inte andas minuterna innan matchen. Vilken känsla jag fick när jag såg spelarna på plan och när alla anlände från bussarna!

Gerrard satt på bänken p.g.a skada. Torres klev av plan efter 60 minuter spelade p.g.a vrickning i foten.....

MEN DEM TOG DET!!!!!!!!!!! YES 1-0 TILL LIVERPOOL MOHAHHAHAHAHAH JAG SOMNADE LYCKLIG!



 
Det fanns ingen annan plats jag ville vara på i världen än i Madrid och heja på mina älsklingar.... Livet är orättvist :(


 


Kommentarer
Postat av: VarkenEller

Ärligt talat så ska inte kvinnor hålla på med fotboll. Lämna det åt männen, det är inget "ni" klarar av.



//



kvinnansplats.blogg.se

2009-03-03 @ 20:15:36
Postat av: FT9

Hahahahahahahhahaha poor thing allså (:

2009-03-03 @ 20:51:36
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0