The best of both worlds

Är hemma nu och kom hem igår kl 02.30 ungefär ^^ sen fick jag ochså efter halva vägen åka tillbaka till min kompis eftersom jag glömde min jävla väska :O

Kunde inte sova över igår p.g.a att jag är sjuk och jag mådde väldigt illa på kvällen så jag drog hem :/ men kul var det iaf! :D Vi körde singstar och sedan high school musical och Hanna Montana samt Camp Rock låtar! Jag ägde!!!! :D



Ska dra nånstans nu så jag kommer komma hem lagom till matcherna jag ska se idag som är b.la Manchester United. Imorgon är det Liverpool som spelar så jag längtar som fan! har ju inte sett mina älsklingar på ett bra tag nu! :D



Blir det några mål för Ronaldo ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0