24 Januari

Hej!

Klockan är nu strax 5 och snart så ska jag hem till en kompis som fyller år. Tottenham och Man united kommer mötas idag kl 18.10 men det missar jag tyvärr så jag kommer istället springa hem lite senare idag för att se matchen i repris.

Läste mitt favoritkapitel från New Moon idag och började grina skiten ur mig så jag har precis tagit en huvudvärks tablett. Fan va tragiskt jag är. Sist jag läste boken så tappade jag matlusten, jag har blivit världens tölp sen jag läst Twilight serien och i Eclipse grät jag så jävla mycket att jag drunknade i mina egna tårar, men tur att jag kan simma i alla fall!

 här har ni min favoritbild på Kristen Stewart! <3 me love her <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0