26 oktober 2008 <3

1-0 Står det efter slutminuterna i Stamford Bridge då Liverpool vinner över Chelsea. Senast Chelsea förlorade på hemmplan var 2004 då Arsenal slog dem och sen dess har Chelsea varit obesegrade men denna dag så small det med Alonso som satte ett vasst skott som gick rakt i mål. Jag skrek av lycka och grät av lycka denna dag + min säng gick sönder efter Alonsos mål (hej hej sopprummet here I come) p.g.a att jag hoppade sönder min säng, men det var ändå en av de lyckligaste fotbollsdagarna för mig <3 trots att min säng försvann denna dag....

Jag hoppas på en repris av detta underbara minne jag har nu på söndag då Chelsea gästar Liverpool för returen i Anfield....

UPPDATE: JAPP LIVERPOOL VANN ÖVER CHELSEA MED 2-0 MOHAHHAHAHAHHA TACK FERNANDO TORRES! <3

 


Kommentarer
Postat av: Barcelona

Du är för jävla go du, skrattar så ja håller på o dö:) love u babe!

2009-01-29 @ 14:02:18
Postat av: Messi

Sängen e en klassiker och kommer vara det för alltid...

2009-02-06 @ 12:57:36
Postat av: Anonym

Hahahahahh va bra ;)

2009-02-06 @ 20:59:57
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0