För mycket fritid :(

HAR DU....


Ett förhållande: nope

En bästa vän: jag ser inte det som att jag har en "bäste" vän utan alla mina vänner är mina vänner lika mycket.

Haft ett seriöst förhållande: nope

Skrikit åt en lärare: ja i 6an

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: nää....


DAGENS:


Klädsel: jeans och svart kofta

Frisyr: utsläppt

Låt: Garry and the peacemakers - you never walk alone

Vill ha: torres <3

Drog: kladdkaka

Saknad: Jacob Black <3

Godis: choklad

Attityd: glad


FÖRSTA:

Bil: har ingen än

Husdjur: kanin <3

Semester: nordafrika

Jobb: blommaffär

Skiva: Britney Spears

Piercing: öronen


SISTA:


Personen som du kramade: C

Peronen som ringde dig: ingen

Personen som du ringde: ingen

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Fernando Torres ?!

Filmen du såg: dokumentär om Cristiano Ronaldo

Gången du grät: på lördagen 14.26

Måltiden: pannkakor


SKULLE DU:


Våga hoppa fallskärm: JA =D

Våga hoppa bungyjump: hm, tror det 

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: om han är fotbollspelare ja ^^

Kalla dig själv lycklig: nja

Hellre ta bilden än vara med på den: ta bilden!

Kunna gråta över en kille: ja

Kunna gråta över en tjej: ja

Ljuga för någon: ja

Kunna springa 50 mil: ja


VAD:


Gör du just nu: skvallrar me tjejorna <3

Ska du göra imorgon: ut me kompisar!

Säger du till dig själv när allt känns svårt: allt ordnar sig

Har du med dig in på bion: godis

Är det för färg på dina byxor: blå jeans

Är det för väder hos dig just nu: slask/is

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ansiktet antar jag

Skulle du göra om du vann på lotto: åkt till Anfield Liverpool och Nya Zeeland!


Kommentarer
Postat av: Micca

SKULLE DU KUNNA SPRINGA 50 MIL???????????????????????????????????????

2009-02-17 @ 13:39:08
Postat av: FT9

Nej din nöt. Jag tyckte väl att jag kunde göra det då men nu kan jag inte göra det, är sjuk ^^

2009-02-20 @ 14:21:09
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0