Frågor & Svar 2 (har inget att göra)

ja jag har en jävligt lång rast ^^

Höger- eller vänsterhänt:
höger
Humör just nu: hyper men seg
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: fisk typ
Kläder just nu: strumpbyxor och tunika
Musik just nu: goth/soundtrack
Vad sa du senast: "hallå"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: medeltiden, jag vill vara en prinsessa!
Sommarplaner: resa
Fisk eller badkruka: fisk egentligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka...
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: sorgligt
Om du var fast på en öde ö, 4 saker att ta med: dator med internet, min familj, tv och mp3.
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: morgon antar jag
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: sagan om ringen
Tror på liv på andra planeter: ja såklart?!
Tror du på mirakel: ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält ^^
Bio eller promenad: bio och sen promenad hem ^^
Är du kittlig: haha ja!
Snarkar du? nej
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? ja
Äckligaste insekten: typ alla
Största svaghet: snällhet....
Det här är jag bra på: ställa upp för andra.
Bästa bok? sagan om ringen, eclipse och harry potter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga och vara osynlig :P
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? nej
Gungar du på stolen? 24/7
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? ja alltid
Gillar du att sjunga? jag älskar det!
Anser du att du är stark? nej jag är svag som fan mentalt, men fysiskt kan jag nog mörda ja
Röker du? nej
Snusar du? nej
Kaffe, te eller inget? jag dricker inte te eller kaffe.
Har du en besatthet? JA

Kommentarer
Postat av: Anna Björk...Inte riktigt ;) Det är MICK!

"jag dricker inte te eller kaffe", Mormonbesöket har seriöst skrämt mig nu :O !

2009-01-28 @ 18:12:39
Postat av: Omg :D

Hahahahah omg jag visste att du hade 2 identiteter :D ^^ lol. Hahaha men jag trodde du hade konverterat till mormonerna? ^^ du kan smygdricka kaffe och te! :P

2009-01-28 @ 18:22:55
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vilken fin blogg du har! :) Har du bloglovin? :)

2009-02-01 @ 12:09:26
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0