Frågor & Svar

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
jag har gråa strumpbyxor
Vad lyssnar du på just nu?
det jag lyssnar på mest just nu är Within Temptation och Twilight soundtracket <3
Vad gjorde du igår kväll?
tränade efter skolan och såg match senare på kvällen mellan Man United och West Bromwich!
Hur är vädret hos dig just nu?
sorligt
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
mamma
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
ansiktet
Hur mår du idag?
bra fast lite seg.
Vilken är din favoritdryck?
smoothie alltid.
Favoritsport?
fotboll alla gånger
Hårfärg?
svart som natten
Ögonfärg?
bruna
Soluppgång eller solnedgång?
solnedgång
Syskon?
två systrar
Favoritmånad?
juni jag tycker om när träden blir gröna.
Favoritmat?
all mat nästan, men jag är svag för thai!
Senaste filmen du såg?
en dokumentär om Cristiano Ronaldo
Favoritdag i veckan?
fredag.
Favorithobby?
titta på fotboll, läsa böcker, prata me tjejerna, tv, film, youtube osv..
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
ja fan ^^
Favoritlåt?
paramore - decode
Sommar eller vinter?
sommar.
Choklad- eller vaniljglass?
choklad SÅKLART!
Hur bor du och med vem/vilka?
med min familj i en lägenhet och en villa utomlands
Vad läser du för böcker just nu?
"Zlatan är Zlatan"
Hur ser din musmatta ut?
svart vanlig
Favoritsällskapspel?
spelar inte, förutom sanning eller konsekvens ibland ^^
Är du romantisk?
tack vare twiligt serien så är jag en sucker för romantik men jag är absolut inte en romantisk person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0