Inte IGEN!!!!! :O

Jahopp då har det slutat med 1-1 IGEN. Men tack gode gud för Torres klackspark till Gerrard som kunde kvittera till 1-1 i andra halvlek! detta är ju ett av säsongens absolut snyggaste mål. Torres är i form nu och vass som fan! <3

Måste bara säga att JAG ÄLSKAR DIG STEVEN GERRARD <3 jag visste att denna man som är kungen av Anfield inte skulle låta Liverpool förlora detta derby och precis som i förra mötet mellan Liverpool - Everton så trädde han fram när laget behövde honom som mest och där sköt han rakt in i målet och mitt hjärta... <3

*kramar om min Gerrard tröja*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, alltså du är så forbollskåt, inte behöver du en kille att tillfredställa dig, du har torres =P

2009-01-25 @ 21:08:34
Postat av: Anonym

Hahahahahha jag håller med dig där asså <3

2009-01-25 @ 22:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0