dagens planer

Sitter hemma och ska strax dra till jobbet. Det är rätt så grått ute och för att vara ärlig så älskar jag det. Denna typ av väder påminner mig om Englands en gång i tiden så mörka fleet street väder precis som i filmen Sweeney Todd.

Idag åker min ena syrra ut till landet med hennes kompisar och kommer vara där tills söndag (i will miss ya honey) och då blir det bara jag och min ena syrra hemma.

Så vad är dagens planer då?

Jag ska först ta och jobba och sedan efter det om jag hinner så kanske jag och min syrra tar en nattpromenad som jag och min andra syrra gjorde igår. Fan va skönt det var och ta en promenad runt 23.00 tiden och det var helt tyst ute. Hade jag tappat en knappnål hade man nog hört det =D så tyst var det!



Tittade nyss i min vackra kalender (<3) och japp jag har en massa jobb hela Juli månad men jag såg att jag var ledig i en vecka och då ska jag nog ta och dra till en kompis landställe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0