ego 2009

Jag har insett att: livet suger ibland!
Jag pratar: om det jag gillar
Jag avskyr när folk: ska döma en eller vara taskiga utan anledning jag menar GIVE ME A REASON INNAN NI BITCHAR!
Min bästa vän är:
 min mp3
Min första vän heter: vet inte
Kärlek är: en dröm
När jag borstar tänderna: gör jag det i 10000000000000 år
När jag lagar mat: då vill alla ha!



Jag är rädd för: mig själv
Den värsta känslan är: ont i magen :(
Den bästa känslan är: att ha kontot fullt med pengar och få sin vilja genom
Jag är bäst på: att vara ett galet "jag gör vad som helst för att nudda dig" fan :D
Jag är sämst på: att lyssna på folk som är långsamma eller berättar saker som inte intresserar mig
Om jag va ett djur skulle jag vara: varg (:
Min mobiltelefon är: min egen?!
När jag vaknar på morgonen: går jag till jobbet!
Just nu tänker jag på att: nessie tog min jacob
Bebisar är: söta <3

Kommentarer
Postat av: Mick

"Jag avskyr när folk: ska döma en eller vara taskiga utan anledning jag menar GIVE ME A REASON INNAN NI BITCHAR!"



..försöker komma på vilka personer du syftar på.. hum..

2009-08-24 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0