I am a papparazzi



När jag var på Sci Fi mässan förra året fick jag träffa Danny Trejo och han har jag sett i måååånga filmer som jag kommer ihåg sedan jag var liten.

Han var jättetrevlig mot mig och mina syskon och han såg flera gånger att vi vinkade och då vinkade han tillbaka och sa åt säkerhetsvakten att släppa oss förbi "bandet" och så fick vi gå fram till honom och då sa jag och mina syskon "hej, oh I mean hello" hahahah :D

Han skakade hand med oss ochså hihi :D

Supertrevlig var han, älskar när kändisar bjuder på sig själva och är snälla och generösa mot sina fans :)

Vi fick en massa bilder på Danny där jag och mina syskon fotograferade med honom :)

Dessutom så var det första jag och mina syskon sa till varandra efteråt: AAAAHHHHH VI TRÄFFADE JONAS BROTHERS KILLEN!!! :O hahha men självklart minns vi alla tre ochså honom från en massa filmer så han var inte okänd för oss, väldigt kul som sagt att träffa honom och han var jättesnäll och rar mot oss (:

___

Här har ni Danny Trejo i Jonas Brothers videon Burning up;

Spolar ni fram till 1:47 så ser ni honom ;)





mitten killen (: Han ser lite farlig ut men han är snäll och go det lovar jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0