♥ favoriter ♥

Favorit färg: svart, lila och grått
Favorit mat: blandat men jag älskar thai och mexikanskt!
Favorit plagg: jeans och strumpbyxor
Favorit snack: chips
Favorit frukt: alla sorts bär
Favorit bil: porshe
Favorit skådis: miley cyrus, ahsley tisdale, daniel radcliffe, viggo mortensen och flera tusen till!
Favorit film: hannah montana the movie just nu
Favorit designer: har ej koll.... haha
Favorit musik: miley cyrus & michael jackson samt jonas brothers <3
Favorit telefon: min supersnygga sony eriksson
Favorit restaurang: hmm det var någon grekisk jag var på men kom ej ihåg namnet :S
Favorit semester ort: ingen aning nu men jag hoppas nya zeeland!
Favorit smink: mascara och ögonfransböjare
Favorit efterrätt: kladdkaka
Favorit taxibolag: taxi sthlm
Favorit klubb i Sverige: blue moon bar
Favorit läsk dricka: fanta och ramlösa
Favorit låt just nu: miley cyrus: bottom of the ocean & michael jackson: beat it
Favorit blommor: röda rosor
Snällaste kändis: hahah oliver och james phelps är sjuuukt snälla och gulliga <3



Min syrra gjorde denna header åt mig (: hon är sjukt duktig på att manipulera bilder, fixa headers osv! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0