grattis olalla & torres <3


Fernando Torres and wife Olalla show off daughter Nora

Fernando Torres and wife Olalla show off daughter Nora

_____________



Paret som då gifte sig i maj månad har nu fått deras första barn! Nora heter dottern som dem fick härom veckan. Det sägs ju att när fotbollsspelare blir pappor så brukar deras spelstil ändras och dem spelar inte längre så "hårt" och "aggressivt" utan dem mjuknar till lite. Jag ska hålla ett öga på om Torres har ändrats spelmässigt, blir kul att se ifall det är någon skillnad nu när fotbollsäsongen startar i höst.

Btw jag är så avundsjuk att jag funderar på att skriva ut bilderna ovan och klistra in mig själv.

Kommentarer
Postat av: marie

klistra in dig själv? hahahahah låter som något du kan tänkas göra din galning =D

2009-07-14 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0