harry potter & annat (:

Hej hej förlåt för att jag varit dålig på att uppdatera men jag har jobbat och idag är min lediga vecka, men jag fick ett samtal idag om att jobba imorgon vilket jag sa ja till så efter tisdagen och framåt är jag fri förhoppningsvis haha :)

Längtar som fan till Halvblodsprinsen och jag sitter just nu i ett biblotek och skriver detta samtidigt som jag kollar ut mot SF bion som har fetaste harry potter affishen, varför känns det som onsdagen aldrig kommer? jag vill se filmen nuuuu! :O

Harry Potter och Halvblodsprinsen samt Fången från Azkaban är mina favoritböcker i Harry Potter serien och jag älskade Azkaban filmen och jag tror INTE att jag kommer bli besviken på denna film heller. Pratade med en tjej när jag var på Harry Potter galapremiären häromveckan och då sa hon att jag inte skulle bli besviken och vare sig filmen inte är "bra" eller fått en 3a i betyg så bryr jag mig inte ett skit jag kan redan säga nu officielt att detta blir min favoritfilm utan tvekan. Detta är helt enkelt boken jag älskar + filmen är försenad och skulle haft premiär förra året så då kommer jag att bli kär i samma sekund opå onsdagen som jag sätter mig ner på biofotöljen.
___

Min syster (svikare haha) var och såg på Bruno igår och sa att den var bra men att Borat var 100000 bättre, men hon summerade att den var värd att se trots att det var en massa jävligt snuskiga scener hon sa att det tydligen var en kille som fick en dildo uppkörd i..... ja ni fattar (:

___

Pussar och kramar till alla som fortsätter att läsa min blogg, en massa kärlek till er och jag ska uppdatera bättre.. <3



Btw så kom denn bild som är från den nya filmen förra året! Fatta vilket helvette vi harry potter fans har haft sen dess men att vänta på denna försenade film som äntligen har premiär nu på onsdagen! :O
______________________________________________________

Dagens outfit (från ingenstans):

* Vitt linne från Monki
* Svarta tajts uppvikta till knäna HM
* Rosa väska från Topshop
* SVARTA NAGLAR (<3)
* flip flopp (måste vila fötterna efter allt arbete) :)
* Hästsvans



Svart nagelack is the shit! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0