heels



Var bara tvungen att visa upp min syrras supersnygga skor!

Åhh vad avis jag blir eftersom jag vet att jag aldrig skulle lyckas behålla balansen i ett par sådana skor :O

Men igår när jag var ute hittade jag ett par skitsnygga heels och jag funderar på att köpa dem bara för att kunna börja hantera klackskor och dessutom så var dem sjukt snygga ;) Ska nog ta och kika in dem och ifall jag köper dem så lägger jag ut bilden på dem här i bloggen (:

Men som sagt jag är en converse tjej och det får jag leva med! Men det betyder inte att jag inte kan ha klack lite då och då :D


Vad föredrar ni?

Kommentarer
Postat av: sabaa

wow, din syrras skor är så snygga!!!



men det är bara att inse fakta convers brudars fiende är klack =P



Jag vill också lära mig att gå i klack utan att bryta ett ben =P

2009-07-14 @ 16:02:07
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

tack gumman ;)



hahha jag håller med! (:

2009-07-14 @ 22:32:47
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0