helt OK

Såg exorsisten igår och visst det blev ett par obehagliga scener i filmen men jag hoppade inte till en enda gång eller blev sådär riktigt rädd som jag annars brukar bli av skräckisar, det var mest "blunda en stund" ögonblick..... Men efter ca 60 minuter av filmen då man fick se själva "exorsismen" i personen:


Damn asså :O äckligaste rösten hon hade och när hon kröp som en spindel på väggen så blev jag såg jävla rädd att jag bytte kanal.... :,( men jag bytte snabbt tillbaka och led mig igenom det äkligaste slutet någonsin....

Men jag såg hela filmen och jag överlevde för att kunna skriva att: JAG HAR SETT FILMEN!!! =D

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

Vill du vinna en gratis design? Gå in på http://emelierb.blogg.se/2009/july/utkast-skriv-vilken.html#comment för att läsa mer :)

2009-07-26 @ 13:49:09
URL: http://emelierb.blogg.se/
Postat av: Mick

Lyssna här nu. To.m. JAG har sett den filmen utan att byta kanal eller blunda (för mycket). Nu pratar vi om Mkaela här :O. Jag är iofs chockad över att jag klarade av den.

2009-08-24 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0