I knew it!

Detta har vart aktuellt i 10000000000000000000000000000000000000000 år men det är nu jag orkar skriva det! 

Det är så att Jamie Campell som gjorde debut i Sweeney Todd där han spelar Anthony ska spela Volturi medlemmen Caius och dessutom har han fått rollen som den unga Grindewald i den sjunde Harry Potter filmen!

Nej dessa är inte rykten då han står med i eftertexten till New Moon som Caius och har i en intervju berättat att han har spelat in några scener för Harry Potter och dödsrelikerna... :)

________

När jag såg Sweeney Todd med min kompis så sa jag flera gånger att jag tyckte att skådisen var skitsnygg och att han var jätteduktig! Jag yttrade till och med meningen "han kommer bli något stort en vacker dag"!

Att han har landat en roll i New Moon och Harry Potter och dödsrelikerna vilket är 2 stoooora blockbuster filmer som drar in miljarder på bara premiärhelgen är ett jävligt gott tecken på att denna kille kommer bli riktigt känd och då kan jag säga att det visste jag.... ;)





Dessutom så kan han sjunga så jävla bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0