Michael Jackson mördad?

Michael Jacksons storasyster La Toya är övertygad. Kungen av pop blev mördad för sina pengar.  

I en öppenhjärtig intervju med brittiska News of the world berättar La Toya om sina misstankar och spelet bakom Michaels plötsliga dödsfall den 25 juni.  

- Vi tror inte att det bara var en person som var inblandad i mordet. Det var en konspiration med syfte att stjäla Michaels pengar. Jag vet vem som gjorde det och tänker inte vila en sekund förrän jag lyckats sätta dit dem! säger hon och fortsätter:  

- Michael blev mördad. Han var värd långt över en miljard och någon mördade honom på grund av det. Han var värd mer död än vid liv.  

Michael avled av hjärtstillestånd i sitt hem i Los Angeles. Den officiella dödsorsaken kommer att dröja ytterligare några veckor, men det mesta tyder på att en överdosering av smärtstillande mediciner hade med saken att göra.  

La Toya Jackson har dock redan fått svar från familjens egna undersökningar och säger att alla kommer bli förvånade när resultatet offentliggörs.  

- Han hade många avtryck från kanyler på sin hals och sina armar och mer om dessa kommer att avslöjas under de närmsta veckorna. Men jag är övertygad om att det här var ett mord och jag ger inte upp förrän jag vet vad som dödade min bror.  

La Toya säger också att Michael själv hade misstankar om att någon "var ute efter honom".  

- Han sa att "de kommer döda mig för mina låtar" och "de vill ha rättigheterna till min musik och kommer att mörda mig".  


______________

Åhh neej vad hemskt ifall detta skulle stämma :(



Rest in peace angel <3 :,(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0