no way....



Hahahahahhahahahahhah det här var ingen annat än ett jävligt gott skratt :D haha

Någon idiot därute som faktikst köper tidningen och tror på att det som står är sant?

Kristen håller på att spela in en film och jag har varje dag loggat in på hennes fansite och tittat på bilderna från inspelningen och hennes mage ser inte ut sådär! :O denna bild ovan är såååå tagen från helt fel vinkel och dessutom så tycker jag det är så jävla taskigt att göra såhär mot dem.... Robert är på en helt annan plats och spelar in en film och tänk om han ska ut och köpa någon tidning så står det på förstasidan att Kristen är gravid men hans barn :O

Lämna Kristen och Robert ifred herregud!! :O :O :O :O :O :O

Kommentarer
Postat av: fanny

thanks! :)

asså det står så mycket om rob och kristen nu, och alla säger likadant. Man börjar ju nästan undra om allt e sant..

2009-07-13 @ 17:06:17
URL: http://fannyuddman.blogg.se/
Postat av: Maria

Sv: det var första gången jag gjorde såna så jag tog nån frosting med choklad :p jag hade ingen fyllning i :p



Shit??? Allvarligt??? Fattar dom inte att dom kanske bara är kompisar? Gud... :s taskigt mot henne också !

2009-07-13 @ 18:56:15
URL: http://mangoopaj.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Haha ja det är han :D



Ska också se den på onsdag! :D Hade tänkt läsa boken innan jag ser filmen, har läst den en gång innan men det var ett tag sen så kommer inte ihåg så mycket, men det verkar inte som om jag kommer hinna haha :D



Åh gillar också fången från Azkaban, tycker att den är den bästa filmen just nu, men vet, det kanske ändras efter onsdagen ;D

2009-07-13 @ 21:25:23
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0