♥ halvblodsprinsen ♥

A little piece of me died with Severus Snape

Jag vet inte varför men idag är jag extra kär i Severus "Halvblodsprinsen" Snape.

Snape är en av mina favoritkaraktärer i Harry Potter böckerna och det kan ni läsa om ifall ni scrollar ner till äldre inlägg . Men idag när jag såg filmen så kände jag det jag kände när han dog i den sjunde boken, sorg helt enkelt.

Varför ska jag dras till mörka karaktärer alltid? :O

Klicka här -->
http://bombarda.blogg.se/2009/february/ och bläddra ner till titeln"årets dampattack" för att läsa ett tidigare inlägg om vad jag tycker och tänker om Snape och för er som inte sett 6e filmen så är det bra för er att läsa detta inlägg som kanske komemr ge er ett annat perspektiv på det som sker i den 6e boken/filmen? :)

Här är ett litet utdrag:

För er alla som förmodligen kommer hata Snape i den sjätte filmen tänk på att allt har en orsak och att man inte ska döma en person förens man vet anledningen till dennes handlingar. Jag gillade inte Snape i början men nu är han min favoritkaraktär i Harry Potter böckerna! Jag grinade genom hela sjunde boken just för att jag fick reda på att Snape var så godhjärtad att det inte fanns på min karta.
__________________________________________

Vad tycker och tänker ni om Snape? Har ni en åsikt om honom? Och för er som läst böckerna; trodde ni att det som skedde i 7e boken stämmde överens med den bild ni haft av Snape?


Hahahahaha älskar denna video! =D garvar som fan hahahhahahahhaha <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

MEN NEJ DÖR HAN?!?!? DET VILL JAG JU INTE VETA X(

2009-07-15 @ 23:38:47
Postat av: FT9

Ja..... :,(



Förlåt gumman (:



<3

2009-07-15 @ 23:49:39
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0