the living legend <3

--> Living With Michael Jackson <--
__________________

Såg just denna dokumentär och vad jag grät! Helt underbar var den men reportern var helt störd vid slutet och fick MJ att gråta :,( Michael Jackson var en av dem finaste, ödmjukaste, generösaste människorna på denna jord, trots att jag inte kände honom personligen känns det som jag förlorat en del av mig själv. Jag älskar hans musik och kommer lyssna på den 24/7 men att han är borta och död har jag nog inte fattat än :(

Jag förstod verkligen honom som människa och nu är alla rykterna (som jag aldrig trott på) mer skitsnack än någonsin efter denna vackra dokumentär! <3



Michael Jackson var en djup plågad man.... Allt jag har att säga är:

Nu får du den frid du alltid velat ha. Den lycka, ödmjukhet och förståelse du ville ha fanns inte här på jorden. Hoppas du har kommit till en bättre plats <3

Vila i frid. I will love and miss you <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0