this is it - bye MJ <3 :,( R.I.P



...... I see you in July.

Detta var dem sista orden Michael Jackson sa till sina fans vid en konferans i London.

Han hann tyvärr aldrig spela sin "This is it" konsert.

R.I.P ÄNNU EN GÅNG TILL THE TRUE KING OF POP!

Jag lider över att Michael Jackson fick förföljas av en massa pedofil rykten (som jag inte tror ett skit på). Michael var en omtänksam människa som spenderade flera miljoner till välgörenhet och till och med såg till att en liten pojke i ett sjukhus fick organ donerade till sig så att han kunde överleva. Och ändå så har pressen den senaste tiden valt att bara smutskasta honom i tidningarna och skriva enbart om dåliga saker.

Varför fick vi aldrig läsa om dem bra sakerna han gjorde? Varför fick vi inte läsa om dem pengarna han skänkte till välgörenhet? Varför fick vi inte läsa om hans tuffa barndom och den egentliga anledning till alla hans operationer?

Alla som har satt stämpeln på MJ som pedofil eller vad det nu är ska skämmas. Vilken tur att jag inte behöver sätta mig i den kategorin för jag har alltid respekterat denna artist och aldrig trott på ryktet om att han ska vara pedofil.

Jag kom ihåg att jag visade tidningen för pappa någon gång när jag var 17 tror jag där det stod att han anklagades för sexuella trakasserier och då sa han "hahaha ska du tro på det där skitsnacket?".

Det känns seriöst som en del av mig har försvunnit i och med hans död. Han var en del av min barndom. Så fort jag satte på MTV så dansade han till "Thriller" eller så var det "you know am bad im bad you know it" som jag gick och sjöng på. Jag har sett ett tusental dokumentärer om honom sedan flera år tillbaka och i en av dom sa han att han trodde han skulle bli 105 år gammal. Now he is gone.

Nej nej denna artist var one of a kind och nu har han fått den vilan han förtänat. Inget mer skitsnack eller mer rykten.

Respekt for Michael Jackson (i will miss you)







Åhh han är sååå söt i thriller videon (: sötaste rösten han har ochså <3
_______________________________________________________________________________

Detta inlägg var mitt hejdå till Michael Jackson och eftersom jag såg massa av hans videos på MTV imorse så kunde jag inte hjälpa att börja gråta och tänka på att han faktiskt verkligen är död... :(



Your music will never die <3

Kommentarer
Postat av: sabaa

Håller med!!! Han var en bra artist, men det som andra tänker på är de dumma rykterna

2009-07-01 @ 15:59:45
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

Ja precis!! :@



Kramar <3

2009-07-01 @ 18:18:27
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jag fattar fortfarande inte att han är död!! Han kan inte vara död!! Jag förnekar det =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

2009-07-02 @ 17:23:36
Postat av: FT9

Samma här vendela... samma här :,(



:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

2009-07-02 @ 21:19:39
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0