Vanessa Hudgens som prostituerad?

Vi är vana att se henne som den oskyldiga tonårstjejen Gabriella Montez i "High school musical"-filmerna. I sin nästa film "Sucker Punch" tar dock Vanessa Hudgens, 20, sig an en roll som är betydligt ruffigare.

- Jag spelar en karaktär som heter Blondie och filmen utspelar sig på en bordell på 50-talet. Så det är inte så mycket kläder, säger hon till The Sun.

Helylleimagen kan komma att försvinna med filmen, men det verkar inte bekomma Vanessa det minsta. Hon är redo att ta klivet in i vuxenvärlden.

- Jag tror att det här är min tid att ta nästa steg och växa upp, säger hon.

High school musical"-stjärnan Vanessa Hudgens lämnar tonårsfilmernas värld. I sin nästa rulle spelar hon en prostituerad kvinna.

- Filmen utspelar sig på en bordell, säger hon till The Sun

Denna nyhet läste jag nyss på Expressen.se



Jag förstår att hon tar rollen bara för att hon inte vill vara kvar i "disney" facket men kom igen.... spela prostituerad bara för att kunna göra sig ett stort namn i hollywood som "äkta skådespelerska" det tycker jag är synd för en tjej som Vanessa. Jag menar jag tycker Vanessa är en skitbra sångerska och jag lyssnar ständigt på hennes album "Identified" som jag tycker helt ärligt är så j*vla bra! Jag älskar henns skådespeleri i high school musical och jag längtar som fan till hennes nya film "Beasty" och så ska hon spela prostituerad i en ny film.... Jag kommer inte se filmen för jag känner att den kommer vara falsk från Vanessad sida. 

Seriöst är verkligen detta en roll som Vanessa vill spela eller är det bara en roll hon tar för att kunna ta sig ur facket som en disney skådis?

Jag menar Britney Spears, Christina Aguilera, Justin Timberlake och en massa andra började i disney branchen och kolla hur stora och respekterade artister dem är idag!

Jag tycker Vanessa har talang så det räker och att hon ska ta en sån utmanande roll bara för att bli "godkänd" tycker jag är synd because I love her och hon kommer komma långt! <3



Bye bye Gabriella.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0