visste ni att

........ När jag var liten var min stora idol Britney Spears? (I still love her)
........ Jag började lyssna på rock och b.la Blind Guardian (<3), Evanescense och Within Temptation i samma veva som jag blev ett sagan om ringen fan? Jag lyssnade även på dessa band innan jag läst sagan om ringen trilogin och det var runt 7an, men jag ändrade totalt musiksmak ända sedan sagan om ringen trilogin!
........ Jag ville bokstavligt talat när jag läst klart sagan om konungens återkomst? Kommer aldrig glämma känslan jag hade.
........ Jag känner en viss samhörighet till en massa låtar om sorg och annat fast jag inte alltid varit med om det dem sjunger om? konstigt tycker jag... :S
......... Jag har aldrig fallit för grupptryck gällande att röka, dricka osv. Jag har aldrig tänkt att jag e cool bara för att jag håller en ölburk eller har testat en cigg.
......... Jag kommer gråta efter sista Harry Potter filmen. Till döds misstänker jag. Kommer inte klara av det. Jag kommer explodera av för mycket känslor.
......... Mina favoritböcker i Harry Potter serien är fången från Azkaban, halvblodsprinsen och dödsrelikerna.
.......... Jag är enormt besviken på filmen Harry Potter och Halvblodsprinsen trots att jag älskar den och tycker det är den bästa filmen!
.......... Jag lyssnar på Miley Cyrus varje dag (:
........... Jag tror på det övernaturliga, stenhårt!
........... Jag visste om Twilight serien INNAN filmen kom ut?

____________________________________________________________________________________________



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi gillar samma HP böckewr ;) kommer också gråta och deppa när filmerna är över.

Tror också på det övernaturliga :) antagligen för att vi båda läser och älskar fantasy serier ;P hehe

2009-07-21 @ 21:45:42
Postat av: Felicia

vi gillar samma HP böckewr ;) kommer också gråta och deppa när filmerna är över.

Tror också på det övernaturliga :) antagligen för att vi båda läser och älskar fantasy serier ;P hehe

2009-07-21 @ 21:46:31
URL: http://rosdalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Nej har faktiskt inte gjort det :/ ... Men håller på att lyssna på ljudbok av New Moon :)

2009-07-23 @ 00:06:58
URL: http://aziiizjoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0