åhh vilket fint väder!

Men idag är jag innomhus då jag har mina underbara vänner som kommer på middag (: vi ska skratta, skitsnacka och så har mina kompisar inte sett min familjs nya lägenhet :D

Min syrra var just och handlade så hon har köpt en massa färska jordgubbar, grädde och tårbotten! Den jävla gamen älskar att baka så jag ska ta och smaka hennes smarriga tårta efter maten :)

_______

Spanien vann ju som sagt med 2-0 igår och slog därmed VÄRLDSREKORD! Dem ligger nu etta med Brasilien som ochså har spelat 35 matcher i rad utan förlust (hallå i love you guys!)



Åhh denna bild tog jag när jag och mina syskon var på premiären av Hannah Montana The Movie!

En av mina favoritfilmer och vad vi skrek och sjöng med resten av biopubliken :)

Kommer aldrig glömma när man såg Billy Ray i första scenen och jag busvisslade och resten av publiken gjorde samma sak och applåderade! ^^

Ska stå utanför affären den dagen den släpps på DVD och sen ska jag springa hem och titta om och om igen haha <3



En av mina favoritscener då Miley och Billy Ray sjunger en jättefin låt som heter "Butterfly fly away" skitfin scen, jag fick och får fortfarande tårar i ögonen när jag hör den låten! (:



Grattis till det underbara landslaget spanien! <3

// Ha en bra dag alla och njut av solen! Fast jag har ochså läst att det ska bli superfint väder imorgon så dont worry people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0