Att älska karaktärer: del 1

Vilken är min favoritkaraktär från High School Musical? SHARPAY EVANS <3 denna karaktär har fått mig att skratta och fnissa i alla tre HSM filmerna och jag älskar hur hon ska ljuga, manipulera och förstöra för att få det hon vill ha. Jag tycker att det inte skulle blivit så roligt om det inte fanns någon så skön som Sharpay!

Jag tycker förövrigt att skådespelerskan Ashley Tisdale är grym och skitduktig. Hon lever sig in i rollen och allt jag kan se är bara Sharpay Sharpay Sharpay <3 Dessutom så har ochså Ashley en jättefin sångröst!

______________________

Jag tycker 100% att hon förtjänade att vinna best female breakthrough performanceMTV movie award! Gud vad glad jag blev när hon vann (: jag har älskat henne i alla HSM filmerna och nu när den sista är klar så fick hon äntligen sitt pris för den underbara roll hon gjort <3

Well deserved Ashley Tisdale <3







__________________________________________________________

Underbara Sharpay i High School Musical:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0