Eclipse & Breaking Dawn

Så fort jag hade läst Twilight serien så googlade jag upp en massa fanmade trailers från böckerna och idag när jag skulle rensa datorn från lite saker så hittade jag dessa två trailers sparade från den tredje boken Eclipse och fjärde och sista boken Breaking Dawn. Jag tycker att dessa är skitbra och det skulle fungera utmärkt som äkta trailers till dem 2 böckerna!





______________________________________________


 



Vad tycker ni om dem? (:

Toppklass enligt mig! <3

Kommentarer
Postat av: T

sv: haha aa, the master mind bakom twilight,



gör de nått om jag lånar vidoerna från dej?

länkar såklart :P

2009-06-19 @ 14:53:15
URL: http://twilighters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0