sweet sun

Sitter hemma nu och har inget att göra, ska dusha snart och fixa mig för jobbet. Lyssnade nyss på Michael Jackson, vilken kung han är och vilken tur att musiken inte dör med honom för den kommer verkligen leva för alltid. Älskar låtarna "Thriller", "Bad", "They dont care about us" osv <3

Sol, sol och sol! :D gud va roligt att det vackra vädret har hållt sig hela denna vecka. Skulle jättegärna vilja gå och bada men jag är vädigt upptagen nuförtiden så jag kanske hinner med ett kvällsdopp någon dag efter jobbet?

Kollade i förrgår på disneys nya film; PPP - Princess Protaction Program, älskar filmen och tycker att den var skitbra (: Selana Gomez och Demi Lovato fungerar verkligen jättebra tillsammans och kanske kan det bli en uppföljare hoppas jag!

___

Fotbollsnytt: Cristiano Ronaldo spelar för Real Madrid nästa säsong. Bytet kom väntat då han inte har något kvar att vinna i Manchester United. Ronaldo ska presenteras i St Bernabeau i Augusti som kommer bli hans nya hemaarena.

Tråkigt utan Ronaldo i Premiere Leauge då han oftast stod för en massa rubriker och draman men men United klarar sig nog utan honom då dem oftast har många bra spelare bänkade, men ingenting kommer ju kunna ersätta en bra spelare som Cristiano Ronaldo. Så en massa kärlek till Ronaldo från mig och jag önskar honom lycka till i sin nya klubb! <3

Fantsynytt: Jag har dem bästa platserna till den nya Harry Potter filmen som jag ska se på premiären.

Det ryktas ochså väldigt mycket just nu att James Mcavoy ska spela Bilbo Baggins i den nya filmen "The Hobbit"!! åhh vad jag längtar, tror att James kommer göra ett jättebra jobb! :D

Twilightnytt: jag skulle dö för detta omslag;





Flytten är officiell och nästa säsong spelar han i den spanska ligan! (:



Älskar James Mcavoy <3



Ska se denna film om och om igen.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0