kvälls resumé

Jag kollade precis på ett program som heter "Premiere Leauge Magasin" där dem har summerat hela den engelska ligans spel denna säsong. Då kom jag att tänka på att jag saknar hösten jättemycket dels för att den engelska ligan och resten av alla ligor börjar ny omgång och för att jag saknar att se Liverpool spela... :(

Jag kommer resa utomlands i början på hösten men jag har ingen aning när säsongen börjar igen men jag ska ta reda på datumet så jag inte missar att se mina älsklingar spela (: <3

Min mamma kom nyss hem från jobbet och min ena syrra sover över hos en kompis och min andra syrra sitter och kollar på någon jävla dejtingsåpa på MTV haha =P

_______

Så varför sitter jag framför datorn? Måste kolla upp lite säsongssaker gällande Liverpool FC och för att jag sitter här och lyssnar på Miley Cyrus "simple song" gillar den låten jättemycket... Men vad gillar jag inte gällande Miley Cyrus?




Livet känns ganska konstigt för mig nu, jag vet inte varför men det kan nog bero på att jag har tagit studenten och insett att jag inte kommer ha min "vanliga" skolvardag att komma till. Till hösten måste jag veta vad jag ska göra av mitt liv och varför. Ska jag plugga, jobba eller både och?

Just nu är det tomt i mitt huvud och en del av mig är inställd på att "det är ju bara sommarlov" så jag har inget att oroa mig över men fakta är ju att det inte "bara är sommarlov" för mig. Jag är en person som blir jätte rastlös ganska snabbt och att vakna varje dag och inte kunna planera framåt är jättejobbigt för mig. Jag vill kunna ha en kalender som är fullbokad med saker flera veckor framåt. Tittar jag på min kalender nu över det året som har gått så är den helt full med en massa saker. Allt från twilight träffar till fika, prov, jobb och fester. Men nu har jag ingetnting flera månader framåt som är några som helst stora event.

Hmm jag vet att framtiden är ljus och bla bla bla men jag har bara lust att ta alla mina pengar och dra till Nya Zeeland och bara bo där men jag har ett slags osynligt ansvar över mig som säger att jag måste lappa ihop mitt liv.

Jag vet inte hur jag kommer att reagera på detta inlägg imorgon men det som jag skriver nu är det jag känner i denna stund.

Sedan så lyssnar man 24/7 på denna låt så är det ju inte så konstigt:



Jag vet att jag har postat denna video 1000000000000 gånger men faktum är ju att jag älskar denna låt. Jag tycker den har ett djup, en mening och en text som säger allt. Miley Cyrus min idol har världens finaste röst och denna låt är såååå bra!
____________




Kommentarer
Postat av: Anette - kiwichan

Hej! ^_^

frågorna är nu upplagda från frågestunden.

Ha det bra.

2009-06-20 @ 01:43:29
URL: http://kiwicandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0