Stills <3



Omg omg!! :D:D:D: en av mina favorit händelser i boken som fick mig att gråta som fan :,( när Jacob står ute i regnet och "gör slut" med Bella eftersom han inte kan vara med henne längre (han har nämligen precis fått reda på att han är varulv) <3



Denna scen kommer bli så j*vla cool i filmen! :D Bella fyller 18 och Alice vill fixa ihop ett födelsedagskalas till henne så hon bjuder hem Bella dit och allt går jättebra tills Bella råkar skära sig på en av presenterna. Jasper som är familjens nya tillskott och dessutom mest hungrigast efter blod känner att han inte kan motstå luken. Han springer mot Bella och hon åker in i glasfönstret KABOOM! Edward lovar från denna dag att inte utsätta henne för fara igen. Han lämnar henne för att han tror att det är det bästa för att hon ska kunna överleva.



Åhhh boken fick mig att gråta som fan här :,( "it would be as if I never existed" säger Edward i boken då han säger att det är sista gången hon ser honom. Bella lägger sig därefter i fosterställning helt bedövad av smärta... :/

____________

Denna bok slet mitt hjärta i bitar, nu är det bara en tidsfråga innan någon kommer hitta mig död i biostolen efter jag sett denna film. :(

Fast det är min favoritbok i Twilight serien så jag måste överleva för att se denna film <3 Och fan va roligt när alla dessa bilder kommer ut och man vet exakt vad det är som händer i dem scenerna! :D

Kommentarer
Postat av: sabaa

blir bella och jacob tillsammans i andra filmen?? :S efter Edward gjorde slut eller?? :S

2009-06-03 @ 20:03:59
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

Nej dem blir inte tillsammans men han "gör slut" på deras vänskap... Den scenen kallas "the breakup" eftersom Jacob säger att det är slut mellan dem två och dem kan inte vara vänner (:



<3

2009-06-06 @ 11:23:32
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: sabaa

jahaaaa, han gör slut som en vän, aha, du hänger jag med =P

2009-06-06 @ 14:40:39
URL: http://shiniie.blogg.se/
Postat av: FT9

Heheh bra ;)

2009-06-07 @ 11:36:10
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0