Uppdate :)

Jag har inte orkat sitta och blogga men eftersom jag faktiskt fick respons av er läsare när jag frågade vad ni ville läsa mer om så kan jag ju faktiskt ta och göra er en tjänst och faktsikt skriva haha :D

Så vad ska jag göra idag? Midsommar är det idag så det blir en massa jordgubbar senare och så ska nog jag och mina syskon ta och hitta på något, typ springa runt i skogen och låtsas att en massa monster springer efter oss. Hahah nä det är för dåligt väder för att vara i skogen så.....

Ska ha tjejmiddag nr 2 nu på söndag för mina andra älsklingar <3 så då blir det en massa gott och förstås gossip gossip och gossip hela natten <3 :D

________________________

Ikväll ska jag se på Spanien - Sydafrika :D åhh jag älskar det spanska landslaget och så blir det världens "Em 08" känsla av att se Torres, Villa, Xavi, Fabregas och co spela! Längtar längtar!

Dessutom ska jag ochså se U21 EM då Sverige ska spela mot Italien. HEJAAAA SVERIGE <3

____

Måste ochså bara nämna att jag såg typ världens coolaste match igår! OMG Egypten - Italien :O :O :O det blev 1-0 till Egypten och jag måste bara hylla Egyptens målvakt för dem supergrymma räddningarna han gjorde, det va helt sjukt och jag tappade andan i andra halvlek alltså :,O




P.s börja följa min blogg för jag lovar att uppdatera den :) <3

Kisses (*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0