Catfight!

Kom hem nyss efter fika med chompisar :) haha så nu sitter jag och inte har ett liv framför datorn men det är så jävla skönt att ibland inte ha ett liv och bara sitta som en idiot framför datorn några timmar faktsikt. Ooops nu börjar manchester united - newcastle match som jag råkade missa förra gången så nu ska jag dra från datorn och se den!

Btw så blev det ett helvettes bråk under denna match mellan Ronaldo och Steve Taylor (såg det i efterhand på höjdpunkterna) det hade tydligen vart så att Ronaldo kallade Taylor för dålig fotbollspelare och då hade han svarat "jag är iallafall inte ful" ouch säger jag bara..... men Ronaldo behöver inte känna sig sårad för just den kommentaren och det tror jag han vet om <3

Så nu drar jag och ser matchen + det härliga tjafset ^^



 


CATFIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0