Nu är min dag fulländad <3

Åhh jaaa var inne nyss och surfade på mina favorit sagan om ringen sidor och la märke till att det kommit fram ett datum för filmen The Hobbit (Bilbo på svenska) :D

Kommer på bio 16 december 2011


"The Hobbit" baseras på J.R.R. Tolkiens bok "Bilbo: En hobbits äventyr" och är upptakten till de framgångsrika "Sagan om Ringen"-filmerna. I filmen får vi se hur Bilbo kommer över ringen och även en introduktion av Gollum. Historien fokuseras på hobbiten Bilbo Baggins som lever ett lugnt och stillsamt liv. Men en dag dyker trollkarlen Gandalf upp med några dvärgar och Bilbo blir då indragen i deras jakt på dvärgarnas stulna skatt som vaktas av draken Smaug. <33333333

åhh jag älskar drakar så jag längtar till att få se Smaug på filmduken! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0