Everyone loves a bad boy...



Fernando Torres and Maicon feature size







Torres är INGEN ängel på plan and I love it! <3

Jag blev riktigt chockad när jag efter ett tag insåg att Torres är en ganska så aggresiv spelare när han får komma till och har en bra eller dålig dag. Han ger allt på plan och det slutar ofta med att han brukar gå in i dueller med spelare och tjafsar. Passion kallar jag det. Det bästa jag sett med Torres var under en Real Madrid - Liverpool champions leauge åttondelsfinal då Liverpool spelade borta. En match som slutatde 1-0 till Liverpool. Torres och Pepe börjar tjafsa och Torres går fram till denna spelare (första bilden) och tjafsar ett bra tag då Pepe drar Torres i tröjan ett flertal gånger under matchen. Under en sekvens så klappar Torres till denna spelare på kinden (ursött och det är inte första gången han gör detta). Spelarna låter varandra vara och separeras för ett tag. Sedan när matchen fortsätter börjar kommentatorn prata om hur Torres och Pepe "fortfarande tjafsar på andra sidan planen". HAHAHAHA THATS RIGHT!

Torres blev utbytt efter 60 spelade minuter. Han hade en dålig dag och det syntes så jävla väl <3 :)

Kärlek till honom av hela mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha jag förstår nu varför du gillar honom så mycket :) Han är en bra spelare och har passion, perfekt!

2009-05-14 @ 19:18:05
Postat av: FT9

Precis! :) Passion är väldigt viktigt ;)



<3

2009-05-14 @ 19:18:55
URL: http://bombarda.blogg.se/
Postat av: Vendela

asså wtf med bild nummer 2?? Hahahah.

Torres sätter suckande tillbaka huvudet igen på motspelaren, vars huvud han tidigare sparkat bort...

2009-05-20 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0