FINALLY!



Äntligen tack tack tack för finalen är här! :D

Har köpt en massa gott då C kommer komma hit och se matchen med mig och mina syskon!! :D Vi kommer skrika, gråta, skratta och dampa! :D

Shiit jag hoppas inte det går till straffar för jag får helvettes massa kramper om det blir så hahah ^^

Vem hoppas jag på då? Barcelona och MESSI självklart! :)

Fast jag önskar av hela mitt hjärta att det var Liverpool som skulle ta sig en finalplats men men det tröstar mig att det var väldigt nära att dem knep den platsen <3

_____________





Nu ska jag sätta igång och plugga till en redovisning jag har imorgon för snart kommer C och plingar på och då ska det festas hela natten ^^

Jag älskar fotboll och Champions Leauge är det totalt bästa som finns i fotbollsvärlden. Och utanför ochså <3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0