jag vet vad ni tänker (:

Japp jag har ett liv men jag sitter och uppdaterar bloggen varje minut på lektionen då jag fått veta att betyget redan är satt så varför ska jag sitta här och hålla på me en massa läxor när jag ändå inte kan ändra på det?

Jag tänkte ochså förklara lite saker:

FT9 = Fernando Torres 9

Bombarda.blogg.se = För att jag har fått i uppgift att skapa en blogg i ett skolarbete

Namnet Bombarda = Betyder "explosion" i Harry Potters värld och jag tycker det summerar ganska bra vem jag är.

Citatet "The clouds I can handle but I can´t fight an Eclipse" = Jacob Black is my baby och detta citat + jag är ett och samma <3 Mitt hjärta smälter och jag har gråtit så många gånger över detta citat att jag har förälskat mig i det.



¨



    

// Hejdå nu ska jag FAKTISKT dra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0