KAN INTE LÅTA BLI!!!

Världsbäst? Barcelonas Messi och Man Uniteds Ronaldo anses a

Varför har jag ont i magen och är nervös som fan? :O

Tänk om det var Liverpool som skulle spela ikväll. Då skulle idag vart sista dagen mina kompisar sett mig vid liv för jag hyperventilerar just nu.

SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNARTSNART SNART

Jag har vart och handlat en massa godsaker till finalen och nyss drog mina föräldrar och skulle handla ÄNNU MER! hahhah mamma ringde nyss och sa att kladdkaka med grädde och en massa annat e på G ;) hiihi jag känner av andan här i huset :D Mina syskon hoppar runt och kollar på klockan, jag stirrar på min mobil varje minut då C ska ringa när hon e utanför mitt hus och mina föräldrar är och handlar för mig och mina syskons "heliga dag". :D

Pappa och mamma har hört mig och mina syskon skrika och grina till varje Champions Leauge match som gått och idag ska vi skrika skiten ur oss då det är final. Tack mamma och pappa för ni står ut! <3 :D

___________

Hejdå nu lovar jag att dra åt helvette ;)



Varför ser google ut såhär idag då? Jo det är ju final hahahah ^^
____________

Champions League-pokalen

Två poliser i Rom vaktar den vackra finalbucklan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0