Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död.

Mae Govannen! Har tränat, shoppat, gjort klart alla mina läxor, och tittat på Premiere Leauge! :)

Min helg har bestått av:

Plus:

* Eurovison kväll hemma hos C ^^

* Rybak vann så jävla överlägset så det finns inte. Jag visste det <3

* "År 2000 när Hitler..." HAHAHAHA OMG jag och M kunde inte sluta skratta!!! Tack C för kvällens höjdpunkt ;)

* Tränat som en idiot ^^

* Gjort klart veckans skitläxor!

* Jag är kär i Skogsturken <3 :D "VEM VARE SOM KASTA??" Skogsturken vill du gifta dig med mig??? xD <3

* "Piknick" med V! Fan va kul det var xD

* Liverpools 2-0 vinst mot West Brom, inte för att den segern betyder något men men.....

Minus:

*
United och Arsenal spelade oavgjort. United har vunnit den engelska ligan.

* Liverpool kunde och skulle ha vunnit i år. Så jävla ont i hjärtat eftersom dem förtjärnade att vinna ligan i år.

* Det var ju ingen spänning i Eurovision eftersom Norge vunnit sen första gången jag hörde låten.

* Ge mig pengar..... Jag gör vad som helst typ

* Bråket mellan Carragher och Arbeloa :( Jag förstår Carraghers ilska, men attackera sin egna lagkamrat? Onödigt gjort....

Grattis Norge på nationaldagen ;)



XoXo


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hahaha, den förvirrade picknicken :D <3

2009-05-19 @ 09:37:43
Postat av: FT9

Thats right ;)

2009-05-19 @ 18:43:52
URL: http://bombarda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0